Obecný úrad
Horná Mariková 357
018 03 Horná Mariková
Dňa 19.4.2011 na obecnom úrade prebehlo vyhodnotenie verejného obstarávania na dodávateľa "Projektu revitalizácie krajiny a manažmentu povodí SR v roku 2011" do ktorého bola obec na základe žiadosti zaradená. Podklady na účasť vo verejnom obstarávaní si vyžiadalo celkom šesť potencionálnych dodávateľov, ktorí mali v dobe od 28. marca 2011 pripraviť podklady - projekt do samotného výberu dodávateľa.
Termín odovzdania návrhov projektu bol 18. apríl 2011 do 12,00 hod. Do tohoto termínu odovzdali podklady zástupcovia z piatich firiem. Vyhodnotenie ponúk bolo stanovené na deň 19. apríla 2011 o 12,15 hod na Obecnom úrade.
Vyhodnotenie ponúk vykonala podľa prijatej zásady z prvého zasadnutia obecného zastupiteľstva komisia v zložení Obecnej rady, pre neprítpomnosť jej členky doplnená o predsedu Komisie pre životné prostredie v obci, ktorý kandidoval za rovnakú politickú stranu.
Zloženie komisie: predseda p. Ivan Bakalík - Predseda finančnej komisie pri OZ
člen p. Marian Gárdoň - predseda komisie pre ochranu majetku a PO
člen p. Peter Kočinec - predseda komisie pre ŽP pri OZ
Výberová komisia vyhodnocovala kvalitu pripraveného projektu - zámeru a objem plánova ných vodozádržných opatrení. Za dodávateľa projektu pre Obec Horná Mariková komisia vybrala firmu
AKTIV PRO s.r.o.
Ponuky uchádzačov:
AKTIV PRO s.r.o. 34.552m3 predložená dokumentácia:
Zmluva o dielo,
Výpis z OR,
Záväzné prehlásenie o vytvorení 10 pracovných miest pre obec,
Príloha 2 záväzok o vytvorenom zádržnom priestore,
Krycí list rozpočtu,
Fotodokumentácia záujmových častí pre realizáciu,
Technická správa,
Výkaz výmer,
Prehľadná situácia konkrétne riešenia VH-01,
Situácia konkrétne riešenia VH-02,
Výkres typy hrádzok 1,
Výkres typy hrádzok 2,
Výkres zasakovacia jama,
Mapa záujmového katastra 24 ks
ARENAL Slovensko s.r.o. 32.905m3, predložená dokumentácia :
Návrh Zmluvy o dielo,
Výpis z OR,
Čestné prehlásenie že firma nemá žiadne dlhy voči sociálnej poisťovni,
Návrh rozpočtu,
Návrh konkrétnych riešení v bodoch 1 - 102,
Fotodokumentácia záujmových častí pre realizáciu,
Mapa záujmového katastra 30 ks
EKOstav Oščadnica s.r.o. 30 519m3, predložená dokumentácia:
Zmluva o dielo,
Výpis z OR,
Záväzné prehlásenie o vytvorení 14 pracovných miest pre obec,
Osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky zodpovedného vedúceho
Príloha 2 záväzok o vytvorenom zádržnom priestore,
TYPOS - Vladimír Tichý 30.200m3, predložená dokumentácia:
Zmluva o dielo,
Potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov,
Osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre stavebný dozor,
Príloha 2 záväzok o vytvorenom zádržnom priestore,
LESOSTAV SEVER s.r.o. 30.080m3, predložená dokumentácia:
Zmluva o dielo,
Výpis z OR,
Potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov,
Osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky zodpovedného vedúceho
Príloha 2 záväzok o vytvorenom zádržnom priestore,
Materiály verejného obstarávania budú do 21. apríla 2011 obecným úradom skompletizované, doplnené o dokumentáciu požadovanú od Obce, správcov a vlastníkov pozemkov a zaslané na Úrad vlády SR ku kontrole a podpisu zmluvy. Vyhodnocovanie a kontrola podkladov na úrade vlády bude 27. apríla 2011. Práce by mali byť zahájené začiatkom mája 2011.
Náhľad fotografií zo zložky HELIGÓNKÁRI 2010
Meniny má Norbert, Norman, Romulus, Adolfína, Norberta, Perzida
Obecný úrad
Horná Mariková 357
01803 Horná Mariková
tel: 042/4352182
Návštevnosť:
ONLINE:18
DNES:386
TÝŽDEŇ:983
CELKOM:345210
Po | Ut | St | Št | Pia | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 |